Způsoby doručení
Česká pošta - Balíkovna
- Cena za dopravu: 49 Kč.
- Při objednávce nad 1900 Kč je doprava zdarma.
- Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
- Dodání na výdejní místo sítě Balíkovny České pošty.
- Zásilku můžete sledovat zde. Číslo zásilky je zasláno na váš email v momentě podání balíčku.
- Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
- Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, přes PayPal nebo kartou online.
- Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. - V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naší zákaznickou linku na číslo +420 725 030 405.
- Doručujeme pouze na území České republiky.
Česká pošta - Balík na poštu
- Cena za dopravu: 79 Kč.
- Při objednávce nad 1900 Kč je doprava zdarma.
- Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
- Dodání na pobočku České pošty.
- Zásilku můžete sledovat zde. Číslo zásilky je zasláno na váš email v momentě podání balíčku.
- Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
- Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, přes PayPal nebo kartou online.
- Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. - V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naší zákaznickou linku na číslo +420 725 030 405.
- Doručujeme pouze na území České republiky.
Česká pošta - Balík Do ruky
- Cena za dopravu: 99 Kč.
- Při objednávce nad 1900 Kč je doprava zdarma.
- Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
- Doručení balíčku na Vámi zadanou adresu.
- Zásilku můžete sledovat zde. Číslo zásilky je zasláno na váš email v momentě podání balíčku.
- Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, přes PayPal nebo kartou online.
- Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. - V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naší zákaznickou linku na číslo +420 725 030 405.
- Doručujeme pouze na území České republiky.
PPL - Balík Do ruky
- Cena za dopravu: 109 Kč.
- Při objednávce nad 1900 Kč je doprava zdarma.
- Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
- Doručení balíčku na Vámi zadanou adresu.
- Zásilku můžete sledovat zde. Trasovací číslo je zasláno na váš email v momentě podání balíčku.
- Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení.
- Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
- Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, přes PayPal nebo kartou online.
- Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. - V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naší zákaznickou linku na číslo +420 725 030 405.
- Doručujeme na území České republiky, Německa a Litvy.
PPL - Parcelshop
- Cena za dopravu: 89 Kč.
- Při objednávce nad 1900 Kč je doprava zdarma.
- Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
- Dodání na výdejní místo sítě PPL Parcelshop.
- Zásilku můžete sledovat zde. Číslo zásilky je zasláno na váš email v momentě podání balíčku.
- Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
- Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, přes PayPal nebo kartou online.
- Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. - V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naší zákaznickou linku na číslo +420 725 030 405.
- Doručujeme pouze na území České republiky.
Zásilkovna - balík na pobočku
- Cena za dopravu: 69 Kč.
- Při objednávce nad 1900 Kč je doprava zdarma.
- Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
- V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde.
- Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
- Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, přes PayPal nebo kartou online.
- Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. - V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naší zákaznickou linku na číslo +420 725 030 405.
- Doručujeme na území České a Slovenské republiky.
Zásilkovna - Doručení Na adresu
- Cena za dopravu: 109 Kč.
- Při objednávce nad 1900 Kč je doprava zdarma.
- Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
- Zásilka je doručena prostřednictvím Zásilkovny a jejich služby Nejlevnější doručení na adresu.
- Doručení balíčku na Vámi zadanou adresu.
- Zásilku můžete sledovat zde. Trasovací číslo je zasláno na váš email v momentě podání balíčku.
- Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení.
- Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
- Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, přes PayPal nebo kartou online.
- Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. - V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naší zákaznickou linku na číslo +420 725 030 405.
- Doručujeme na území České a Slovenské republiky.
Osobní předání
- Cena dopravy: zdarma.
- Balíček je k dispozici ihned.
- Osobní předání je možné na adrese Jablunkovská 1206/78b, Český Těšín 737 01, Česká republika.
- Přijímáme hotovost.