Česká pošta - Balíkovna

  • Cena za dopravu: 49 Kč.
  • Při objednávce nad 1900 Kč je doprava zdarma. 
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
  • Dodání na výdejní místo sítě Balíkovny České pošty.
  • Zásilku můžete sledovat zde. Číslo zásilky je zasláno na váš email v momentě podání balíčku.
  • Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
  • Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, přes PayPal nebo kartou online.
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naší zákaznickou linku na číslo +420 725 030 405. 
  • Doručujeme pouze na území České republiky.

Česká pošta - Balík na poštu

  • Cena za dopravu: 79 Kč.
  • Při objednávce nad 1900 Kč je doprava zdarma. 
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
  • Dodání na pobočku České pošty.
  • Zásilku můžete sledovat zde. Číslo zásilky je zasláno na váš email v momentě podání balíčku.
  • Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
  • Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, přes PayPal nebo kartou online.
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naší zákaznickou linku na číslo +420 725 030 405. 
  • Doručujeme pouze na území České republiky.

Česká pošta - Balík Do ruky

  • Cena za dopravu: 99 Kč.
  • Při objednávce nad 1900 Kč je doprava zdarma. 
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
  • Doručení balíčku na Vámi zadanou adresu.
  • Zásilku můžete sledovat zde. Číslo zásilky je zasláno na váš email v momentě podání balíčku.
  • Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, přes PayPal nebo kartou online.
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naší zákaznickou linku na číslo +420 725 030 405. 
  • Doručujeme pouze na území České republiky.

PPL - Balík Do ruky

  • Cena za dopravu: 109 Kč.
  • Při objednávce nad 1900 Kč je doprava zdarma. 
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
  • Doručení balíčku na Vámi zadanou adresu.
  • Zásilku můžete sledovat zde. Trasovací číslo je zasláno na váš email v momentě podání balíčku.
  • Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení.
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
  • Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, přes PayPal nebo kartou online.
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naší zákaznickou linku na číslo +420 725 030 405. 
  • Doručujeme na území České republiky, Německa a Litvy.

PPL - Parcelshop

  • Cena za dopravu: 89 Kč.
  • Při objednávce nad 1900 Kč je doprava zdarma. 
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
  • Dodání na výdejní místo sítě PPL Parcelshop.
  • Zásilku můžete sledovat zde. Číslo zásilky je zasláno na váš email v momentě podání balíčku.
  • Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
  • Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, přes PayPal nebo kartou online.
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naší zákaznickou linku na číslo +420 725 030 405. 
  • Doručujeme pouze na území České republiky.

Zásilkovna - balík na pobočku

  • Cena za dopravu: 69 Kč.
  • Při objednávce nad 1900 Kč je doprava zdarma. 
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde.
  • Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
  • Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, přes PayPal nebo kartou online.
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naší zákaznickou linku na číslo +420 725 030 405. 
  • Doručujeme na území České a Slovenské republiky.

Zásilkovna - Doručení Na adresu

  • Cena za dopravu: 109 Kč.
  • Při objednávce nad 1900 Kč je doprava zdarma. 
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
  • Zásilka je doručena prostřednictvím Zásilkovny a jejich služby Nejlevnější doručení na adresu.
  • Doručení balíčku na Vámi zadanou adresu.
  • Zásilku můžete sledovat zde. Trasovací číslo je zasláno na váš email v momentě podání balíčku.
  • Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení.
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
  • Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, přes PayPal nebo kartou online.
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naší zákaznickou linku na číslo +420 725 030 405. 
  • Doručujeme na území České a Slovenské republiky.

Osobní předání

  • Cena dopravy: zdarma. 
  • Balíček je k dispozici ihned.
  • Osobní předání je možné na adrese Jablunkovská 1206/78b, Český Těšín 737 01, Česká republika.
  • Přijímáme hotovost.