Nejvýhodnější doručení až domů

  • Cena za dopravu: 109 Kč.
  • Při objednávce nad 1900 Kč je doprava zdarma. 
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
  • Zásilka je doručena prostřednictvím Zásilkovny a jejich služby Nejlevnější doručení na adresu.
  • Po zadání Vaší adresy bude balíček doručen až k Vám domů.
  • Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení.
  • Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, nebo kartou online.
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naší zákaznickou linku na číslo +420 725 030 405. 
  • Doručujeme na území České a Slovenské republiky.

Česká pošta - balík do ruky

  • Cena za dopravu: 139 Kč.
  • Při objednávce nad 1900 Kč je doprava zdarma. 
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
  • Po zadání Vaší adresy bude balíček doručen až k Vám domů.
  • Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, nebo kartou online.
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naší zákaznickou linku na číslo +420 725 030 405. 
  • Doručujeme pouze na území České republiky.

DPD - balík do ruky

  • Cena za dopravu: 129 Kč.
  • Při objednávce nad 1900 Kč je doprava zdarma. 
  • Dodání do 2 pracovních dnů.
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti DPD.
  • Po zadání Vaší adresy bude balíček doručen až k Vám domů.
  • Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení.
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
  • Zásilku můžete sledovat zde. Do pole "sledování zásilky" napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete na lupu.
  • Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, nebo kartou online.
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naší zákaznickou linku na číslo +420 725 030 405. 
  • Doručujeme pouze na území České republiky.

Zásilkovna - balík na pobočku

  • Cena za dopravu: 69 Kč.
  • Při objednávce nad 1000 Kč je doprava zdarma. 
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
  • Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna.
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde.
  • Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
  • Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů.
  • Více informací naleznete zde.
  • Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, nebo kartou online.
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte naší zákaznickou linku na číslo +420 725 030 405. 
  • Doručujeme na území České a Slovenské republiky.

Osobní předání

  • Cena dopravy: zdarma. 
  • Standardní dodání 1-3 pracovní dny, záleží na domluvě. V případě dodání do Ostravy může dodání trvat až jeden týden. 
  • Pokud bydlíte v okolí sídla našeho eshopu, které je na adrese Dolní Domaslavice 61, 739 38 Dolní Domaslavice, a poblíž měst Frýdek-Místek, Český Těšín, Havířov, Ostrava, či Orlová, můžeme se domluvit na osobním předání. 
  • Objednávku dokončete a kontaktujte nás telefonicky na číslo +420 725 030 405 nebo emailem na obchod@wonet.cz a domluvíme se na místě a čase osobního předání. 
  • Objednávku lze uhradit před odesláním bankovním převodem, nebo kartou online, nepřijímáme platby v hotovosti z důvodu EET, děkujeme za pochopení. 
  • Objednávka bude doručena v originální papírové tašce Bath & Body Works, místo klasického balíčku z papírové krabice. 

Vše skladem

Zboží odesíláme nejpozději následující den po obdržení objednávky.